javahermarket

تیپ خنده دار فوتبالیست معروف در یک جشن + عکس - آنجا که عقاب پر بریزد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنجا که عقاب پر بریزد

تیپ خنده دار فوتبالیست معروف در یک جشن + عکس


نیمار 21 ساله این روزها باید خودش را برای ملحق شدن به اردوی باشگاه بارسلونا و شروع اردوی پیش فصل با تیم جدیدش آماده کند تا بتواند فصل جدید را آغاز کند.او دراین هفته با شرکت در یک میهمانی خیریه در فلورنیانوپولیس، ساعات خوشی را پشت سرگذاشت. وجوه عاید از این میهمانی خیریه از سوی یک موسسه اجتماعی صرف امور خیر می شود.

جام ، نیمار که شخصیت شوخ و بامزه ای هم دارد و حتی بارها خودش، خودش را سوژه خنده نموده، بدون هیچ مشکلی با میهمانان و حاضران دراین جشن عکس یادگاری می گرفت و البته قیافه او در این جشن هم قابل توجه بود.

تیپ خنده دار فوتبالیست معروف در یک جشن + عکس

ستاره جدید باشگاه بارسلونا ابروهایش را به هم متصل کرده بود تا ابروان پیوسته ای داشته باشد و یک سبیل سیاه هم روی صورتش نقاشی کرده بود تا چهره های متفاوت داشته باشد و پیراهنی چهارخانه برتن داشت و کراوات راه راهی را برگردن آویخته بود که هیچ سنخیتی با پیراهنش نداشت و بدین ترتیب ظاهر بامزه و کاملا مضحکی داشت.

عکاس روزنامه کاتاریننسه در این جشن دوربینش را روی گوشی موبایل نیمار زوم کرده بود و موفق شده بود تا تصاویری از اس.ام.اس های رد و بدل شده میان او پزشک معالجش عکس بگیرد و در ادامه این گزارش و با استناد به عکس های این عکاس کنجکاو به این نکته اشاره شده که برونا، نامزد نیمار در پیغامی از او پرسیده که اوضاع چطور پیش می رود و آیا حالش خوب است و به او خوش می گذرد یا نه.


نوشته شده در سه شنبه 92/5/1ساعت 9:30 عصر توسط بردیانیکوکار نظرات ( ) |


Design By : Pichak

AvaCode.74