javahermarket

تیر 92 - آنجا که عقاب پر بریزد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنجا که عقاب پر بریزد

حجاب کیلویی چند؟ دلت پاک باشد

حجاب کیلویی چند؟ دلت پاک باشد


تمام افعال ارادى انسان، تابع حسن و قبحى است که تشخیص مى‏دهد. «حجاب و بی‏حجابى» نیز از این چارچوب برون نیست. عده‏اى حجاب را نیک مى‏دانند و بدان پایبندند و در مقابل، بى‏حجابى را زشت مى‏شمارند و از آن بیزارى مى‏جویند؛ چنان که گروهى بى‏حجابى را پسندیده، به آن اهتمام مى‏ورزند و حجاب را عملى مرتجعانه و زشت دانسته و به آن علاقمند نیستند. بر این اساس اکنون که مقوله ی سبک زندگی در کشور بحث روز حوزه اجتماعی است پرداختن به موضوع هایی که نشان دهنده ی سبک زندگی و باورهای مردم است می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد. از این رو در این مجال گزیده ای از “تیپولوژی حجاب” که بخشی از رفتار و باور مردم در عرصه ی اجتماعی است به صورت مختصر ارائه می گردد.

تیپ اول:

بی حجابی که بی دینی نیست. دلت پاک باشد: دختر جوان که حسابی به مد روز راه می رود و به تعبیر امروزی ها شیک پوش و آرایش کرده در خیابان ها قدم می گذارد در طول مسیر که می آید بارها و بارها با افراد مختلفی مواجه می شود که برای او مزاحمت ایجاد می کنند:

هرچند بیچــاره اصـلاً اهل این حرفها نبود و این اتفاق به شدت آزارش می داد ولی حاضر به تغییر در ظاهر خود نیست. چون به شدت دوست دارد در جامعه آزادانه لباس بپوشد و حجاب داشته باشد و به این امر اعتقاد فراوانی دارد.

حال وقتی از این دخترجوان می پرسند چرا موهایت بیرون است؟ جواب می دهد به خودم مربوط است تو چه کار داری؟

برایش توضیح بیشتری که می دهند می گوید: حجاب که مهم نیست. خدا کند آدم دلش پاک باشد!

عده ای با بیان این جمله، بی حجابی را در جامعه توجیه می کنند. حال اگر به فرض، قبول کردیم بی حجابی بی دینی نیست، اما این تناقض چگونه حل می شود؛ حجاب طبق آیات و روایات صریح از ضرورت های بارز دین است. پس چگونه می شود که قلب پاک از اجرای حکم قطعی دین سرپیچی نماید؟ این قلب از چه چیز پاک است؟ از گناه یا از اطاعت؟! «نُ?ْمِنُ بِبَعْضٍ وَ نَکْفُرُ بِبَعْض‏» تعبیر این گونه رفتارهاست.

حال سوال اینجاست؛ یعنی امکان ندارد دل و ظاهر با هم پاک باشند؟ امام علی(ع) فرمودند: ایمان به قلب و زبان و عمل است.

برای ترویج حجاب باید الگوهای سبک زندگی اصلاح و حساسیت ها افزایش یابد. بعضی وقت ها به چیزی اعتقاد فکری داریم اما تبدیل به باور قلبی نشده است. باید نسبت به حجاب اقنای ذهنی و فکری صورت پذیرد، یعنی حساسیت‌ها به سمت حجاب بیشتر شود و مردم نسبت به آن التزام عملی پیدا کنند
تیپ دوم:

حجاب سازمانی: دختر محجبه به کلاس زبان می رود. در جای خود که می نشیند همکلاسی اش که آن چنان حجاب مناسبی هم ندارد از او می پرسد:

چرا چادر سر می کنی؟ چرا اینقدر محجبه ای؟ در سازمان خاصی کار می کنی؟

پاسخ می دهد: نه مگر فقط کارمندان دولتی محجبه اند؟

گفت: آخر آنهایی که با جاهای خاص در ارتباطند این جوری حجاب کامل دارند. انگار هنوز قانع نشده بود پرسید: شهرستانی هستی؟ دختر چادری جواب داد نه. حتماً درنظرش دهاتی ها و شهرستانی ها باحجابند!!

بازهم دست بردار نبود. پرسید دانشجو هستی؟ پاسخ داد بله. پایان نامه دکتری می نویسم. گفت چه رشته ای؟ جواب داد: علوم قرآنی.

انگار رمز جدول را پیداکرده باشد گفت: آهااان!! دختر محجبه که انگار قبلاً تجربه چنین برخوردی را داشته است بلافاصله و با اعتماد به نفس فراوان جواب داد:

نمی‌دانی چه لذتی دارد وقتی سیاهی چادرم، دل مردهایی که چشمشان به دنبال خوش‌رنگ‌ترین زن‌هاست می‌زند.

از منظر اسلام حجاب بانوان، دارای ابعاد سلبی و ایجابی است. بُعد سلبی آن، حرام بودن خودنمایی به نامحرم است؛ و بُعد ایجابی آن، وجوب پوشش بدن و این دو بُعد باید در کنار یکدیگر باشد تا حجاب اسلامی تحقق یابد؛ اگر یکی باشد و دیگری نباشد در این حالت حجاب اسلامی محقق نشده است

نمی‌دانی چقدر احساس امنیت می کنم وقتی در خیابان و دانشگاه و… راه می‌روم و صد قافله دل، همراه من نیست.

نمی‌دانی چقدر لذت‌بخش است وقتی وارد مغازه‌ای می‌شوم و می‌پرسم: آقا! این‌ها قیمتش چند است؟ فروشنده جوابم را نمی‌دهد؛ دوباره می‌پرسم: آقا! این‌ها چند است؟ فروشنده که محو صورت بزک کرده و رنگ موهای زن دیگری است، من را اصلاً نمی‌بیند. و باز هم سوالم بی‌جواب می‌ماند و من، خوشحال، از مغازه بیرون می‌آیم.

و دختر جوان محجبه همین طور ادامه می دهد…

تیپ سوم:

اسلام، حجاب و نگاهی پیشرفته: حجاب یکی از احکام وجوبی اسلام است که بر اساس آن زن باید، هنگام معاشرت با مردان، بدن خود را بپوشاند و به جلوه‎گری و خودنمایی نپردازد. از منظر اسلام حجاب بانوان، دارای ابعاد سلبی و ایجابی است. بُعد سلبی آن، حرام بودن خودنمایی به نامحرم است؛ و بُعد ایجابی آن، وجوب پوشش بدن و این دو بُعد باید در کنار یکدیگر باشد تا حجاب اسلامی تحقق یابد؛ اگر یکی باشد و دیگری نباشد در این حالت حجاب اسلامی محقق نشده است.

هرچند ماهواره، اینترنت و وسایل ارتباط جمعی در عصر فناوری تلاش می کنند سبک زندگی و نوع پوشش و رفتار مردم در دهکده ی جهانی را تا حد زیادی مشابه هم سازند، اما هیچ کس بدون پذیرفتن هویت واقعی خود که تحت تأثیر دین و رسوم کشورش می باشد، نمی تواند به سبک صحیحی از زندگی دست یابد. بانوی ایرانی مسلمان هم برای نوع پوشش خود نمی تواند الگوی زنی را داشته باشد که هم دین، هم وطن و هم مسلک او نیست.

لذا برای ترویج حجاب باید الگوهای سبک زندگی اصلاح و حساسیت ها افزایش یابد. بعضی وقت ها به چیزی اعتقاد فکری داریم اما تبدیل به باور قلبی نشده است. باید نسبت به حجاب اقنای ذهنی و فکری صورت پذیرد، یعنی حساسیت‌ها به سمت حجاب بیشتر شود و مردم نسبت به آن التزام عملی پیدا کنند. مردم نسبت به مسأله حجاب و اقامه آن حساس شوند، چراکه برخی افراد به حجاب اعتقاد دارند، علاقه‌مند هم هستند و التزام عملی هم دارند، اما نسبت به گسترش آن در جامعه حساس نیستند.

احکام‌ اسلام‌ بر اساس‌ جلب‌ مصالح‌ و دفع‌مفاسد مبتنی‌ بر فطرت‌ پاک‌ انسان‌ و عدم‌ ضرر است‌. خالق‌ انسان‌ بهتر از هر نهاد یا منبعی‌ می‌داند که‌ نیاز فطری‌ انسان‌ چیست‌. خداوند پارساترین‌ افراد را باکرامت‌ترین‌ می‌داند و حجاب‌ در تعریف‌ خالق ‌انسان‌ یکی‌ از نمادهای‌ پارسایی‌ است‌. زن‌ مسلمان‌واقعی‌، پارسا و با کرامت‌ است‌ وخداوند راضی‌نیست‌ زیبایی‌ و محاسن‌ چنین‌ زنی‌ در منظر و دید افراد فاسد قرار گیرد تا در بعضی‌ موارد مورد استمتاع‌ و شهوترانی‌ آنان‌ واقع‌ شود. حرمت‌ زن‌مسلمان‌ به‌ اعتبار اسلام‌ و پارسایی‌ اقتضا دارد که برخلاف‌ زن‌ کافر، محاسن‌ و زیبایی های‌خود را از نامحرمان‌ بپوشاند و مجاز باشد تنها برای‌ محارم‌ تا حدودی‌ و برای‌ شوهرش‌ هیچ‌ گونه ‌حجابی‌ نداشته‌ باشد.

منبع : الف


نوشته شده در شنبه 92/4/29ساعت 6:44 عصر توسط بردیانیکوکار نظرات ( ) |

روزه را با این غذاها افطار کنید

روزه را با این غذاها افطار کنید


یک متخصص تغذیه توصیه کرد: روزه را با شیر یا آب ولرم افطار کرده و به تدریج از مواد غذایی سبک مانند نان و پنیر و خرما که فشار چندانی به معده وارد نمی‌کنند استفاده کنید.

دکتر یحیی پاسدار اظهار کرد: بدن هنگام افطار نیاز فوری به منابع سهل الوصول انرژی دارد و این نیاز برای سلول‌های بدن به خصوص مغز و سلول‌های عصبی ضروری است.

استادیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در همین راستا خرما، کشمش و عصاره میوه جات یا افزودن یک قاشق چایخوری عسل به شیر یا چای، منابع کربوهیدرات‌های ساده هستند که می‌توانند سطوح پایین قند خون را به سطح طبیعی برسانند.

پاسدار تاکید کرد: مصرف آب میوه تازه و سوپ به تعادل آب و مواد معدنی بدن کمک می‌کند.

این متخصص تغذیه و رژیم های درمانی توصیه کرد: بهتر است فاصله زمانی 20 تا 30 دقیقه‌ای بین افطار و صرف شام در نظر گرفته شود تا بدن بتواند خود را برای پذیرش غذاهای پرحجم آماده کند.

وی نماز خواندن را در این فاصله زمانی توصیه کرد و افزود: در این صورت علاوه بر ثواب نماز اول وقت، حرکات نماز باعث می‌شود بدن کمی از حالت استراحت درآید.

منبع : ایسنا


نوشته شده در شنبه 92/4/29ساعت 6:42 عصر توسط بردیانیکوکار نظرات ( ) |

طرز تهیه بامیه خانگی به صورت آسان و خوشمزه

طرز تهیه بامیه خانگی به صورت آسان و خوشمزه


مواد لازم جهت تهیه خمیر:

تخم مرغ : 2 عدد
آرد سفید : 8 قاشق غذا خوری
روغن جامد یا کره : 2 قاشق غذاخوری
آب : 1 لیوان
جوش شیرین : یک چهارم قاشق چایخوری
شربت : 1 قاشق غذاخوری
روغن مایع برای سرخ کردن : به میزان لازم
ابتدا طرز تهیه شربت :
دو لیوان شکر را در یک لیوان آب حل کرده به همراه کمی وانیل، هل، زعفران( در صورت تمایل ) و گلاب بگذارید روی شعله تا به جوش آید و آنقدر بجوشد تا قوام یابد سپس شربت به دست آمده را کنار بگذارید تا خوب سرد شود.
طرز تهیه خمیر بامیه :
آب را با روغن در قابلمه ای جوش آورده سپس آرد را کم کم اضافه کنید و خوب به هم بزنید تا بوی خامی آرد از بین برود و بگذارید تا سرد شود.
تخم مرغها را یکی یکی با فاصله به خمیر اضافه کنید و بعد کمی جوش شیرین را تا خمیر لطیف و نرمی حاصل شود .
خمیر را داخل قیف مخصوص ریخته و داخل روغن داغ بیاندازید و بعد از طلایی رنگ شدن داخل شربت انداخته و بعد بیرون کشیده درون صافی بگذارید تا شربت اضافه ی آن گرفته شود.
نوش جان و التماس دعا

نوشته شده در شنبه 92/4/29ساعت 6:41 عصر توسط بردیانیکوکار نظرات ( ) |

با این روش بسیار راحت و آسان به تناسب اندام ایده آل تان می رسید

با این روش بسیار راحت و آسان به تناسب اندام ایده آل تان می رسید


در دنیای امروز چاقی و اضافه وزن شیوع بالایی داشته و زمینه ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها نظیر بیماری‌های قلبی- عروقی، دیابت، سرطان، پوکی‌استخوان و… را فراهم آورده است. علاوه بر رژیم غذایی و تغذیه ناسالم، عدم فعالیت فیزیکی که تبدیل به یک مشکل حل نشدنی در جوامع صنعتی عصر حاضر شده است، نیز می‌تواند نقش بسیار مهمی ‌در شیوع این بیماری‌های مزمن ایفا نماید.

مفید، در دسترس و کم‌هزینه
یکی از بهترین ورزش‌هایی که می‌تواند سبب کسب و حفظ تناسب اندام شما شود و در نتیجه سلامتی شما را بیشتر تضمین نماید، پیاده‌روی است. پیاده‌روی یکی از مفیدترین، در دسترس‌ترین و کم‌هزینه‌ترین ورزش‌ها محسوب می‌شود که به راحتی می‌توانید آن را در برنامه روزانه زندگی خود جای دهید و با داشتن برنامه غذایی مناسب قبل و بعد از پیاده‌روی‌ حتی در حین آن میزان کاهش وزن خود را از طریق این فعالیت فیزیکی مناسب به حداکثر برسانید. بدین منظور به دستورالعمل‌های زیر توجه نمایید:
تنظیم زمان پیاده‌روی با برنامه غذایی
پاسخ به این سوال که پیاده‌روی قبل یا بعد از غذا مناسب می‌باشد، کاملا وابسته به هدف تعیین شده برای پیاده‌روی می‌باشد. در صورت عدم اشتها برای مصرف وعده‌های اصلی غذایی در افراد لاغر بویژه وعده صبحانه متخصصین تغذیه توصیه می‌نمایند یک ساعت قبل از وعده غذایی فرد اقدام به پیاده‌روی با سرعت متوسط حتی کم حداقل به میزان 30 دقیقه نماید، چرا که این امر می‌تواند منجر به تنظیم اشتها در این افراد گردد، این درصورتی است که برای افراد مبتلا به اضافه وزن وچاقی در فاصله زمانی 2تا3 ساعت بعد از صرف غذا پیاده‌روی می‌تواند اقدام مناسبی در جهت کاهش وزن باشد، بویژه اگر این فعالیت فیزیکی با شدت متوسط در طول زمانی بیش از 30 تا 45 دقیقه با برنامه مشخص و ثابتی انجام شود.
مصرف مایعات در پیاده‌روی
مصرف مایعات قبل از پیاده‌روی به شدت توصیه می‌گردد. به این ترتیب که یک لیوان 20 تا30 دقیقه، قبل از پیاده‌روی و یک لیوان دیگر 5 دقیقه قبل از شروع حرکت آب میل نمایید، چراکه تعریق در حین پیاده‌روی منجر به کاهش مایعات بدن خواهد گردید، لذا در صورت گرم بودن هوا پس از اتمام پیاده‌روی سعی در جایگزین نمودن مایعات از دست رفته بدن خویش نمایید. در چنین شرایطی اضافه نمودن مقادیر بسیار اندکی نمک و شکر به آب مصرفی بویژه پس از ورزش به تعادل الکترولیت‌های بدن که در نتیجه تعریق شدید از بدن دفع می‌گردد، نیز کمک خواهد نمود.
عوامل تعیین کننده در کاهش وزن و چربی‌های بدن در زمان پیاده‌روی
پیاده‌روی از جمله ورزش‌های هوازی کالری‌سوز بوده که می‌تواند به کاهش وزنمنجر شود، البته برای کاهش وزن توصیه می‌شود دریافت کالری را نیز با رعایت یکرژیم غذایی مناسب کاهش داده و از طرف دیگر با داشتن یک فعالیت بدنی مناسب نظیر پیاده‌روی کمک کنیم بدنمان به یک تعادل انرژی مناسب دست پیدا کند. جهتکنترل وزن بهتر است پیاده‌روی با سرعت متوسط به مدت یکساعت در روز آغاز شود. بخاطر داشته باشید که بدن پس از حدود 30 دقیقه فعالیت متوسط شروع بهسوزاندن چربی خواهد کرد و در اصل آنچه در هر نوع ورزشی تعیین کننده نوع سوخت بدن می‌باشد شدت ورزش است، در ورزش‌های شدید که مدت کوتاهی به طول می‌انجامد بدن قندها و ذخایر گلیکوژنی را خواهد سوزاند، این در حالی است که در ورزش‌هایی با شدت متوسط و مدت زمان طولانی‌تر سوخت ترجیحی، چربی‌های ذخیره شده در بدن خواهد بود، لذا این نوع ورزش منجر به کاهش وزنم وضعی بیشتری خواهد گردید.
 
الگوی غذایی توصیه شده برای پیاده‌روی
مصرف غذا‌های کم‌چرب، حاوی مقادیر متعادلی از نشاسته‌ها نظیر برنج یا نان که براساس رژیم غذایی با کالری متعادل تعیین شده باشد، به‌همراه سبزیجات می‌تواند مواد غذایی مناسبی برای وعده غذایی قبل از پیاده‌روی بویژه در افراد دارایاضافه وزن و یا مبتلا به چاقی باشد، این افراد پس از اتمام پیاده‌روی‌ به منظور تنظیم قند‌خون می‌توانند از میوه‌های تعیین شده در برنامه غذایی روزانه خود استفاده نمایند. در پاره‌ای از موارد عدم تحمل شیر و لبنیات، کرفس، مواد غذایی دریایی و محصولات تهیه شده از گندم در مراحل اولیه شروع ورزش دیده می‌شود که در صورت مشاهده واکنش‌های آلرژیک و عدم تحمل غذایی افراد باید از مصرف مواد غذایی مذکور قبل از ورزش پرهیز نمایند. افراد کم‌وزنی که از پیاده‌روی به منظور تنظیم اشتها بهره می‌گیرند، باید از پیاده‌روی با سرعت بالا و خسته کننده که منجر به تولید هورمون‌های استرس ‌و سرکوب اشتها می‌گردد، پرهیز نمایند و از الگوی غذایی توصیه شده فوق در وعده بعد از ورزش به منظور تامین کالری‌های مورد نیاز روزانه خود استفاده کنند.
نتیجه‌گیری
به‌طور کلی می‌توان گفت با یک الگوی منظم و تنظیم شده غذایی که حاوی کالری متعادلی بوده و با یک برنامه منظم پیاده‌روی در ساعات مشخصی از روز به‌همراه مصرف مایعات کافی می‌توان بهترین نتایج را در کسب وزن مناسب بدن، حفظ وزن وکاهش چاقی‌های موضعی کسب نمود.

منبع : دنیای تغذیه


نوشته شده در شنبه 92/4/29ساعت 6:41 عصر توسط بردیانیکوکار نظرات ( ) |

پرطرفدارترین ساعت‌ های مچی این روزها 2013


طراحی‌های جدید برندهای معتبر ساعت نشان می‌دهد که امسال ساعت‌ های استیل جای‌شان را به ساعت‌های بند چرمی داده‌اند و این یعنی حالا باید در میان ساعت‌های بند چرمی سراغ مدل مورد علاقه‌تان بگردید. این نکته را به خاطر بسپارید و نگاهی بیندازید به مدل‌هایی که ما از میان ساعت‌ های جدیدی که این روزها روی پیشخوان مغازه‌ها جا خوش کرده‌اند برای شما گلچین کرده‌ایم از آقای کروکدیل گرفته تا زرد مثل خردلی!

زرد مثل خردل!

این هم یک ساعت کاملا فانتزی که دختر و پسر نمی‌شناسد! لازم نیست یادآور شویم که این مدل از مدل‌های جدید برند Swatch است. این مدل کرونوگراف است و تاریخ‌شمار هم دارد اما ویژگی اصلی آن جنس بند و رنگ خردلی آن است. بند این ساعت پارچه‌ای است و از جنس نوعی پارچه کتان بافت‌دار. فریم آن هم از جنس آلومینیوم است و بالاخره اینکه این ساعت فانتزی می‌تواند تا عمق 30 متری در برابر آب مقاومت کند!

پرطرفدارترین ساعت‌ های مچی این روزها 2013

دستبند چرمی

این ساعت را به خانم‌هایی پیشنهاد می‌کنیم که ساعت‌های ساده را دوست دارند. این مدل که از طراحی‌های تابستان 2013 برند FENDI است یک ساعت ساده و ظریف است با فریمی از جنس استیل ضدزنگ به رنگ طلایی و با شیشه‌ای کریستالی و ضد خش. ویژگی اصلی این مدل، بند چرمی بلند آن است که درست مثل یک دستبند چرمی دور دست شما می‌پیچد!

پرطرفدارترین ساعت‌ های مچی این روزها 2013

جین‌بازها ببینند

این ساعت پیشنهاد ما به جین‌بازهاست! یک ساعت تمام جین با فریم آلومینیومی و به رنگ سرمه‌ای. جنس بند این مدل، از نوعی پارچه جین است با زیره چرمی و همین نقطه عطف طراحی آن در میان طراحی‌های جدید برند Swatch است.این مدل کرونوگراف است و یک تاریخ‌شمار کوچک هم دارد. در برابر آب هم مقام است البته تا عمق 30 متری!

پرطرفدارترین ساعت‌ های مچی این روزها 2013

یک پیشنهاد تابستانه

این هم یک پیشنهاد تابستانی بازهم برای آقایان. این ساعت که البته رنگ قرمز آن را هم می‌توانید انتخاب کنید از آن مدل‌های اسپرت ماندگار است، چرا که بند سیلیکونی آن، آنقدر با دوام هست که حالاحالا دست از سر شما برندارد! فریم این ساعت استیل ضدزنگ است و قاب دور آن هم از پلی‌کربونات. در برابر آب کاملا مقاوم است( تا عمق 100 متری). این مدل که باز هم از طراحی‌های جدید برندGUESS است کرنوگراف نیست اما تاریخ‌شمار دارد.

پرطرفدارترین ساعت‌ های مچی این روزها 2013

آقای کروکدیل!

این مدل پیشنهاد ما به آقایانی است که طرفدار ساعت‌های اسپرت هستند. ترکیبی ویژه از چرم و استیل به رنگ رزگلد و قهوه‌ای! این ساعت کرونوگراف است و بند آن هم از چرم طبیعی است با طرحی از پوست کروکدیل. استیل به کار رفته در فریم آن نوعی استیل ضد زنگ است با آبکاری یونی که در قسمت فریم به رنگ قهوه‌ای در آمده. این ساعت در برابر آب، تا عمق 100 متری کاملا مقاوم است! این ساعت از طراحی‌های تازه برند GUESS است.

پرطرفدارترین ساعت‌ های مچی این روزها 2013

منبع : مجله زندگی ایده آل


نوشته شده در شنبه 92/4/29ساعت 6:41 عصر توسط بردیانیکوکار نظرات ( ) |

عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی


عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی

عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی

عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی

عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی

عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی

عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی

عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی

عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی

عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی

عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی

عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی

عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی

عکس های عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی

عباس غزالی ، هنرمند ایرانی میباشد که در عرصه سینما،تئاتر،تلویزیون حضور خوب و خیره کننده ای داشته اند، وی متولد سال 1363 می باشد و دارای دیپلم ادبیات و علوم انسانی است، از بازیگران مورد علاقه ی او میتوان به حامد بهداد و پرویز پرستویی اشاره کرد.

تاریخ تولد: 1363تهران
تحصیلات: دیپلم ادبیات و علوم انسانی از دبیرستان پاسداران اسلام؛ 1379 – 1378 ، پیش دانشگاهی هنرستان مالک اشتر؛ 1380 – 1379

بازیگران مورد علاقه ایشان:
ایرانی:حامد بهداد, پرویز پرستویی, مهدی هاشمی , سعید پورصمیمی, عزت ا… انتظامی و …
خارجی:نیکلاس کیج,شان پن, داستین هافمن, رابرت دنیرو و آل پا چینو هستند.

موسیقی های مورد علاقه ایشان:
آهنگ هایی که عباس غزالی را بگیره گوش می ده و تعصب روی فرد خاصی نداره.
آهنگ های فرمان فتحعلیان را خیلی دوست داره.
عسگری و چاوشی هم ای, گوشکی می ده.
evanesens  یکی از خوانندگان موردعلاقه اوست.
selendion  هم یکی دیگر از خوانندگان مورد علاقه اوست که اعتقاد دارد او آدم را به پرواز در می آورد .اما
آهنگ و خواننده خاصی را مدنظر ندارد.

تفریحات او:
دیدن فیلم.
خواندن نشریات سینمایی از جمله: نقش آفرینان, فیلم نگار,  سینما پویا , مجله فیلم و…….
بیلیارد باز قهاری هم هستند.

عاشق :
همه جا به خصوص جنوب و آدم هایش.

اگر بازیگر نمی شد:
اول فوتبالیست و بعد نقاش می شد.

رنگ زندگی از نگاه او:
زندگی از دید او باید سبز باشد, ولی ما آدما داریم اونو عوض می کنیم و از سبزی دورش می کنیم.


نوشته شده در شنبه 92/4/29ساعت 6:40 عصر توسط بردیانیکوکار نظرات ( ) |

عکس هایی جالب از این زوج خلاق در زندگی زناشویی


سارا و تد لارنس، زوج خلاق و شادی هستند که با کمک فتوشاپ یک آلبوم عکس خنده دار و بامزه از زندگی خود تهیه کرده اند.تد یک عکاس حرفه ای است، بنابراین آنان ابتدا عکس های خود را در حالت مختلف گرفته و سپس با استفاده از فتوشاپ تصاویر جالبی را خلق می کنند.

عکس هایی جالب از این زوج خلاق در زندگی زناشویی

عکس هایی جالب از این زوج خلاق در زندگی زناشویی

عکس هایی جالب از این زوج خلاق در زندگی زناشویی

عکس هایی جالب از این زوج خلاق در زندگی زناشویی

عکس هایی جالب از این زوج خلاق در زندگی زناشویی

عکس هایی جالب از این زوج خلاق در زندگی زناشویی

عکس هایی جالب از این زوج خلاق در زندگی زناشویی

عکس هایی جالب از این زوج خلاق در زندگی زناشویی

عکس هایی جالب از این زوج خلاق در زندگی زناشویی

عکس هایی جالب از این زوج خلاق در زندگی زناشویی

عکس هایی جالب از این زوج خلاق در زندگی زناشویی

عکس هایی جالب از این زوج خلاق در زندگی زناشویی


نوشته شده در شنبه 92/4/29ساعت 6:39 عصر توسط بردیانیکوکار نظرات ( ) |

اس ام اس جدید خیانت و نامردی 92

اس ام اس جدید خیانت و نامردی 92


پچ پچ دوستت دارم های تو در گوش او به گوشم میرسد !
بازیچــه ام یا باز بچــه فرضم کرده ای ؟!

* * * اس ام اس خیانت * * *

شک کرده بـودم کسی بین ماست !
حالا یقین دارم “مـ…ــن” بین دو نفر بودم !
چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!
.
.
.
تن من زخمی است…
یک خراش کمتر یا بیشتر
چه فرقی دارد…؟!
راحت باش!
.
.
.
جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه …
که باید ببخشی و فراموش کنی وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن!

* * * اس ام اس خیانت * * *

دیگر بازی بس است !
بیا شمشیرها را کنار بگذاریم ،
دستهایمان را بشوریم و چیزی بخوریم
اما …
چرا دستهای تو خونیست و پشت من می سوزد ؟ . . .
.
.
.
دختر گفت: بشمار پسرک چشمانش را بست
و شروع کرد به شمردن: یک…دو… سه …چهار…..
دخترک رفت پنهان شود
آن طرفتر پسردیگری را دید که گرگم به هوا بازی میکند،
برّه شد و با گرگ رفت
پسرک قصه هنوز می شمارد…

* * * اس ام اس خیانت 92 * * *

حرفش را ساده گفت: من لایق تو نیستم!
اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یادآوری کند یا خیانت خودش را توجیه!؟!
.
.
.
بوی گند خیانت تمام شهر را گرفته !
مردهای چشم چران
زن های خائن
دخترهای شــ ــهـ ـو تــ ــی
و پسرهای شــ ـهــ ـو تـــ ـی تر!
… پس چه شد … ؟
چیدن یک سیـبـــــــ ـ و اینهمه تقـــاص ؟
بیچاره آدمــــــــــ . . . بیچاره آدمیتــــــــ . . .

* * * اس ام اس جدید خیانت * * *

کلمات هم بازیچهء من و تو شده اند !
من برایِ تو می نویسم
تو برایِ او می خوانی.. .

.

.

.

ترســو بودی ،
جاده خیانت را برایت تنگ و تاریک و ترسناک کرده ام
امـــا . . .
چه شجـــاع شده ای . . .
.
.
.
20 میدهم ، شاید هم 21 . . !
خیانت را در لباس عشق بازی کردن هنر میخواهد  ،
که تو باهنری . . !

* * * اس ام اس خیانت کردن * * *

هى لعنتى!
بیا باهم بازى کنیم:
تو پاکت های خالی سیگارم را بشمار،
من هم،
“شماره غریبه هاى توى گوشى أت را”
.
.
.
کاش ماه ،
همیشه پشت ابر بماند
نمی خواهم بدانم ،
شب مهتاب ،
بی من چه می کنی . . .
.
.
.
دنیا رو می بینی ؟
حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره
ولی محبت خیانت میاره !

* * * اس ام اس نامردی * * *

کامل شده ای . . .
دیگر به تو نمیــرسد کسی !
چند واحد پاس کرده ای ؟!
چند سال برای خیانت خوانده ای ؟!
.
.
.
آنقدر زیبا عاشق شده ای که آدم لذت میبرد
از این همه خیانت . . .

* * * اس ام اس های خیانت * * *

چقدر پابند بودن سخت است،
وقتی خیانت درب تمام خانه های شهر را میکوبد …
.
.
.
می دانی ؟!
دلم یک آمدن می خواهد ،
بی هیچ رفتنی و یک همدم که خیانت نداند !
.
.
.
وقتی که به جای بمان ، می گویی هر طور راحتی ، بوی خیانت می دهی !

* * * اس ام اس نامردی 92 * * *

هر دومون خیانت کردیم:
من شب ها با گریه می خوابیدم
و تو…
با غریبه!

سه علی سه


نوشته شده در شنبه 92/4/29ساعت 6:38 عصر توسط بردیانیکوکار نظرات ( ) |

آیا می توان تا پایان اذان صبح ؛ سحری خورد؟

آیا می توان تا پایان اذان صبح ؛ سحری خورد؟

 

انسان روزه دار با تحمّل گرسنگی و تشنگی و چشم پوشی از لذّت جنسی، روح خودش را تلطیف می کند و از این طریق زمام نفس سرکش را در اختیار داشته و بر هوس ها و شهوات خود مسلّط می گردد و با تسلّط بر آن قلب انسان از نور و صفا برخوردار می گردد.

روزه از نظر اخلاقی روح انسان را تلطیف و اراده انسان را قوی و امیال و غرائز او را تعدیل می کند.

زیرا انسان روزه دار:

1ـ با تحمّل گرسنگی و تشنگی و چشم پوشی از لذّت جنسی، روح خودش را تلطیف می کند و از این طریق زمام نفس سرکش را در اختیار داشته و بر هوس ها و شهوات خود مسلّط می گردد و با تسلّط بر آن قلب انسان از نور و صفا برخوردار می گردد.

2ـ با ترک موقت خوردنی ها و نوشیدنی ها و لذایذ با امکان دسترسی به آن ها از طریق حلال، روحیه مقاومت را در خود تمرین می دهد تا در غیر ماه رمضان از حرام اجتناب کند و به عبارت دیگر: اراده خود را تقویت می کند تا به راحتی از هرچه که حرام است دوری گزیند.

3ـ با اراده قوی، امیال خود را تعدیل می کند نه چون حیوانات که تنها تحت تأثیر غرائز عمل کند بلکه غرائز خود را در اختیار دارد که در جایی که باید آن را اعمال کند، اعمال کند و در جایی که باید کنترل کند و اعمال نکند، اعمال نمی کند و بالأخره روزه انسان را از عالم حیوانات ترقّی داده و به عالم ملکوت و فرشتگان صعود می دهد.

در روایات اسلامی روزه را سپری در برابر آتش دوزخ معرفی می کند. پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمود: الصوم جنة من النار؛(اصول کافی، ج 2، ص 19) روزه سپری است در برابر آتش دوزخ.

بعد از این مقدمه کوتاه که در مورد روزه تقدیم شد به طرح چند پرسش و پاسخ در همین رابطه می پردازیم:

سوال: آیا می توان تا پایان اذان صبح؛ سحری خورد؟
دفتر حضرت آیة الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی):

به هر حال اگر مکلف علم یا اطمینان داشته باشد که طلوع فجر شده، نمى‌تواند سحرى بخورد وگرنه مانع ندارد.
دفتر حضرت آیة الله العظمی سیستانی (مد ظله العالی):

1ـ اگر یقین دارید وقت داخل شده نمی توانید بخورید.

2ـ می توانید به 4 فرسخی (22 کیلومتر) بیرون شهر مسافرت کنید و روزه خود را آنجا بخورید و سپس قضا کنید.
دفتر حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله العالی):

باید احتیاطاً کمى قبل از اذان صبح و کمى هم بعد از مغرب، از انجام این کارها خوددارى کند تا یقین حاصل کند که تمام این مدّت را روزه داشته است.
دفتر حضرت آیة الله العظمی صافی گلپایگانی (مد ظله العالی):

در وجوب امساک ملاک تحقق فجر صادق است؛ لذا اگر شروع اذان مقارن با طلوع فجر باشد و یا از اذان م?ذن وقت شناس اطمینان به دخول وقت حاصل شود، امساک واجب است و خوردن و آشامیدن جایز نیست، اگر چه احتمال عروض ضعف را در اثناء روز بدهد.

س?ال: اگر مسافر پیش از ظهر از وطن سفر کرده و پیش از ظهر همان روزه به وطن مراجعت نماید و این امر همه روزه به علت دور بودن محل خدمت از وطن تکرار گردد می تواند روزه بگیرد یا خیر؟

جواب: می تواند در سفر مفطر بجا نیاورد تا با رسیدن پیش از ظهر به وطن نیت روزه نماید و روزه اش صحیح است. (توضیح المسائل 12 مرجع، ج 1، ص 991، م 1722)

س?ال: روزی را که انسان شک دارد آخر شعبان است یا اول رمضان به چه شکل نیت کند و روزه بگیرد؟

جواب: در این صورت واجب نیست روزه بگیرد، و اگر بخواهد روزه بگیرد نمی تواند نیت روزه رمضان کند ولی اگر نیت روزه قضا و مانند آن بنماید و چنانچه بعد معلوم شود رمضان بوده، از رمضان حساب می شود. (توضیح المسائل 12 مرجع، ج 1، ص 923، م 1568)

منابع:

سایت حوزه

سایت اسلام کوئیست

سایت اندیشه قم


نوشته شده در شنبه 92/4/29ساعت 6:37 عصر توسط بردیانیکوکار نظرات ( ) |

کد آهنگ پیشواز ایرانسل برای ماه رمضان 92

کد آهنگ پیشواز ایرانسل برای ماه رمضان 92


آهنگ پیشواز سریال دودکش قطعه 1 رضا صادقی – 2212089
آهنگ پیشواز سریال دودکش قطعه 2 رضا صادقی – 2212090
آهنگ پیشواز سریال خروس (تیتراژ ابتدایی) امیرهوشنگ ابراهیمی – 2212091
آهنگ پیشواز سریال خروس قطعه 1 محمد علیزاده – 2212092
آهنگ پیشواز سریال خروس قطعه 2 محمد علیزاده – 2212093
آهنگ پیشواز سریال مادرانه (تیتراژ ابتدایی) کارن همایونفر – 2212094
آهنگ پیشواز سریال مادرانه قطعه 1 احسان خواجه امیری – 2212095
آهنگ پیشواز سریال مادرانه قطعه 2 احسان خواجه امیری – 2212096
آهنگ پیشواز برنامه ماه عسل 92 (تیتراژ ابتدایی) فرزاد فرزین – 2212097
آهنگ پیشواز همه زندگیمو بگیری ازم فرزاد فرزین – 2212098
آهنگ پیشواز برنامه ماه عسل 92 (تیتراژ پایانی) مهدی یراحی – 2212099
آهنگ پیشواز نمیزارم بری (سازش) مهدی یراحی – 2212100


نوشته شده در جمعه 92/4/28ساعت 2:24 عصر توسط بردیانیکوکار نظرات ( ) |

<      1   2   3   4   5      >

Design By : Pichak

AvaCode.74