javahermarket

داستان واقعی از بدشانس ترین خانواده ایرانی - آنجا که عقاب پر بریزد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنجا که عقاب پر بریزد


داستان واقعی از بدشانس‌ ترین خانواده ایرانی

داستان واقعی از بدشانس‌ ترین خانواده ایرانی

تابستان است و بازار تفریح به نوعی داغ است به خصوص اینکه این روزهای تعطیلات قبل از ماه مبارک رمضان باشد که در این صورت برخی خانواده‌ها این ایام را بهترین فرصت جهت بهره از این اوقات می‌یابند.

 

اما گاهی این بهترین فرصت‌ها و روزهای شاد می‌تواند نه تنها شادی آفرین بلکه حادثه‌آفرین نیز شود.

 

این بار خبر از یک حادثه جانی نیست بلکه خبر از حادثه‌ای مالی است که نه در سرقت بلکه در سهل‌انگاری و بی‌تدبیری یک خانواده ریشه دارد.

 

آقای حاج محمدی شهروند اسلامشهری از مسافرتی می‌گوید که چمدانش را در نهم تیر ماه بسته در حالی که قبض برق را هنوز نپرداخته و به این امید که این قبض را پس از مسافرت و با قبض بعد پرداخت کند به مسافرت می‌رود.

 

اما ماجرا از آنجائی آغاز می‌شود که این خانواده  تمام جواهرات خود رابه ارزش 24 میلیون تومان در داخل یک مرغ و در فریزر از ترس سرقت مخفی می‌کند بی‌آنکه بدانند که این بی‌تدبیری چه چیزی را رقم خواهد زد.

 

وی می‌گوید یک روز پس از مسافرت یعنی در تاریخ 10 تیرماه قبض بعدی به همراه اخطار برایمان صادر می‌شود و علی‌رغم اطلاع همسایه‌ها به مأمورین اداره برق از مسافرت ، منزلمان با قطع برق مواجه شد.

 

حاج محمدی می‌گوید این قطعی در تاریخ 16 تیرماه یعنی 7 روز پس از مسافرت به دلیل تعفن ناشی از فاسدشدگی مواد خوراکی در یخچال از سوی همسایگان به ما اطلاع داده شد که ناگزیر از یکی از بستگان درخواست کردیم که تخلیه یخچال را انجام دهد.

 

وی ادامه داد: بدلیل قطعی برق و انجام فوری آن در تاریکی فرد اعزامی متوجه طلاهای موجود در مرغ نشده و تمامی مواد موجود در یخچال به همراه این مرغ و طلاهای آن دور ریخته شد.

 

این شهروند اسلامشهری گفت: بدلیل ناراحتی ناشی از تعفن مواد غذایی ، موضوع طلا به کلی از ذهنمان محو و مانع از اطلاع‌رسانی ما به فرد مربوطه شد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: 2 روز پیش که از مسافرت باز گشتیم هنوز بوی تعفن ادامه داشت که متوجه مسئله مرغ و طلا شدیم که این امر موجبات ناراحتی فراوانی را در خانواده ما ایجاد کرد.

 

محمدی در پایان گفت: این موضوع را از اداره بازیافت شهرستان اسلامشهر پیگیری کردیم که این پیگیریها خبر از دفن این مواد در اداره بازیافت کهریزک بود که مسئولین مربوطه دسترسی به این مورد را به نوعی غیر ممکن داشتند.

 

این شهروند اسلامشهری در پایان افزود: از اداره برق ناحیه اسلامشهر بدلیل اطلاع از موضوع عدم حضور ما علی رغم اطلاع همسایگان و قطع برق گلایه‌مندیم چرا که اگر این قطع پس از مسافرت و در حضورمان صورت می‌گرفت هیچگاه این حادثه رخ نمی داد.

 

بنابراین هر چند احتیاط شرط عقل است اما بهتر است اعمالمان نیز عاقلانه باشد.

منبع : باشگاه خبرنگاران


نوشته شده در سه شنبه 92/5/1ساعت 9:28 عصر توسط بردیانیکوکار نظرات ( ) |


Design By : Pichak

AvaCode.74